Dave Remco Sil

Marketing automatisering: what’s in it for me?

Ondernemers nemen enorme risico’s met hun investeringen in Online en hebben geen duidelijk zicht op wat er gebeurt. Ook houden zij geen rekening met de opschaalbaarheid van marketingactiviteiten. In-House marketingteams zijn vaak overbelast en hebben te weinig middelen.

Veel concurrenten met Shopify en WooCommerce webshops weten niet weten waar zij hun budgetten precies aan besteden en wat voor risico’s zij lopen. Dat kan in het slechte geval resulteren in onverwachte situaties, waar de ondernemer niet meer uitkomt.

Door de processen binnen en buiten je bedrijf inzichtelijk en meetbaar te maken, zorg je dat service, budgetten en leveringen beheersbaar blijven en dat je concreet hebt wat werkt en wat niet werkt in eCommerce.

Sales, service en logistiek moeten prima op orde zijn. Cruciaal daarbij is marketing automatisering met een crm dat een slimme integratie heeft met bijvoorbeeld: Salesforce en Simplicate.

Denk Strategy-First over automatisering met een focus op Online en het maximaliseren van vertrouwen. door intelligent te investeren in marketing automatisering. Optimaliseer je webshop growth-strategie, groei sneller en verantwoord.

Scroll naar top